Інформація для вчителів

Їм вручено чудову посаду, вище за яку нічого не може бути під сонцем. Вічним законом буде: вчити і вчитися всьому через приклади, повчання і застосування на ділі

(Ян Амос Коменський)

Вибір підручників (посилання)
6 клас

https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/1158



11 клас


ТАБЕЛЬ успішності 5-11 класи завантажити

Казки В.О.Сухомлинського, прочитані ведучими Кіровоградської ОДТРК






Виховна година                       "Подорож у країну добра"


Календар на 2017-2018 н.р.


Шановні колеги! Для вашого вдалого  планування та ефективної роботи в новому 2017-2018 навчальному році надаємо варіант "Календаря вчителя", який Ви зможете пристосовувати під себе, свої потреби та властивості, змінюючи колір та  редагуючи потрібні колонки, вставляючи важливі для Вас події та свята. 

Відредагувавши - друкуйте та користуйтеся на здоров'я

Календар  учителя на 2017/2018 н.р.
2017 рік І семестр
І чверть
ІІ чверть
Вересень/09

Жовтень/10

Листопад/11

Грудень/12
Пн

4
11
18
25

Пн

2
9
16
23
30
Пн

6
13
20
27
Пн

4
11
18
25
Вт

5
12
19
26

Вт

3
10
17
24
31
Вт

7
14
21
28
Вт

5
12
19
26
Ср

6
13
20
27

Ср

4
11
18
25

Ср
1
8
15
22
29
Ср

6
13
20
27
Чт

7
14
21
28

Чт

5
12
19
26

Чт
2
9
16
23
30
Чт

7
14
21
28
Пт
1
8
15
22
29

Пт

6
13
20
27

Пт
3
10
17
24

Пт
1
8
15
22
29
Сб
2
9
16
23
30

Сб

7
14
21
28

Сб
4
11
18
25

Сб
2
9
16
23
30
Нд
3
10
17
24


Нд
1
8
15
22
29

Нд
5
12
19
26

Нд
3
10
17
24
31
2018 рік ІІ семестр
ІІІ чверть
ІV чверть
Січень/01

Лютий/02

Березень/03

Квітень/04
Пн
1
8
15
22
29

Пн

5
12
19
26

Пн

5
12
19
26
Пн

2
9
16
23
30
Вт
2
9
16
23
30

Вт

6
13
20
27

Вт

6
13
20
27
Вт

3
10
17
24

Ср
3
10
17
24
31

Ср

7
14
21
28

Ср

7
14
21
28
Ср

4
11
18
25

Чт
4
11
18
25


Чт
1
8
15
22


Чт
1
8
15
22
29
Чт

5
12
19
26

Пт
5
12
19
26


Пт
2
9
16
23


Пт
2
9
16
23
30
Пт

6
13
20
27

Сб
6
13
20
27


Сб
3
10
17
24


Сб
3
10
17
24
31
Сб

7
14
21
28

Нд
7
14
21
28


Нд
4
11
18
25


Нд
4
11
18
25

Нд
1
8
15
22
29

ІV чверть
ДПА/ЗНО/Звіти
Відпустка
Робота
Травень/05

Червень/07

Липень/08

Серпень/08
Пн

7
14
21
28

Пн

4
11
18
25
Пн

2
9
16
23
30
Пн

6
13
20
27
Вт
1
8
15
22
29

Вт

8
12
19
26
Вт

3
10
17
24
31
Вт

7
14
21
28
Ср
2
9
16
23
30

Ср

6
13
20
27
Ср

4
11
18
25

Ср
1
8
15
22
29
Чт
3
10
17
24
31

Чт

7
14
21
28
Чт

5
12
19
26

Чт
2
9
16
23
30
Пт
4
11
18
25


Пт
1
8
15
22
29
Пт

6
13
20
27

Пт
3
10
17
24
31
Сб
5
12
19
26


Сб
2
9
16
23
30
Сб

7
14
21
28

Сб
4
11
18
25

Нд
6
13
20
27


Нд
3
10
17
24

Нд
1
8
15
22
29

Нд
5
12
19
26


Календар на 2016-2017 н.р. (для редагування)


/Files/images/original-8fbd5baf0e945b9cdefb111950582a9d.jpg

Все про урок

Урок - це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя,мірило його інтелектуального багатства,показник його кругозору, ерудиції
(В.Сухомлинський).

Все про урок


Урок – це цілісний, логічно завершений, обмежений у часі, регламентований обсягом навчального матеріалу основний елемент педагогічного процесу, який забезпечує активну й планомірну навчально-пізнавальну діяльність групи учнів певного віку і рівня підготовки, спрямовану на розв'язання визначених завдань

Мета уроку в сучасній школі повинна відзначатися конкретністю, чіткістю, логічністю, визначеністю засобів досягнення, трансформацією в конкретні дидактичні завдання. Наприклад, мета уроку "Теорема про три перпендикуляри" досить складна. Для ЇЇ досягнення необхідно продумати і вирішити три найважливіші дидактичні завдання: актуалізувати попередні знання, уміння, навички, безпосередньо пов'язані з темою уроку; сформувати в учнів нові поняття і способи дій; організувати застосування учнями знань і досвіду діяльності з метою формування у них нових навчальних і пізнавальних умінь і навичок, нового досвіду пізнавальної діяльності.
Дидактичні завдання в цілісній структурі уроку є найважливішим і основним засобом досягнення мети і умовою конструювання способу дій як учителя, так і учня. Ієрархію дидактичних завдань уроку можна представити в такому вигляді:
Освітні завдання. Удосконалення змісту освіти: засвоєння знань про Всесвіт і способів діяльності; засвоєння досвіду здійснення типових дій; засвоєння досвіду творчої діяльності; засвоєння системи емоційно-ціннісних відношень.
Розвиваючі завдання. Розвиток психологічних процесів і стану особистості: уваги (стійкості, інтенсивності, концентрації, довільної і мимовільної, обсягу і розподілу та ін.); сприймання (предметності, цілісності, стабільності, винахідливості); мислення (наочно-дійового, образного, теоретичного і практичного, ініціативи, репродуктивної творчості); пам'яті (механічної, оперативної, довільної і мимовільної; відчуттівуявленьемоційпіднесення,індивідуальних особливостей (загальних і спеціальних), волівольових якостейпотреб (матеріальних і духовних; інтелектуальних і естетичних відчуттів); формування характеру.
Виховні завдання. Формування системи моральних відношень особистості до світу. Формування ставлення до: а) ідеології і політики (ідейно-політичне виховання); б) суспільстваБатьківщини-Українидержави (патріотичне і правове); в) рідного краю, культури, мови (виховання національної самосвідомості); г) людей усього світу(виховання інтернаціоналізму, гуманізму, формування почуття жителя планети Земля, форм планетарного мислення); д) діяльності (громадської, політичної, пізнавальної, праці, формування суспільно-політичної активності, культури навчальної праці, трудове виховання); е) результатів діяльності (економічне виховання); є)мистецтва (естетичне виховання, формування духовних потреб); ж) природи (екологічне виховання); з) самого себе (почуття особистої гідності, самокритичності, самовиховання); и) інших людей (формування колективістської спрямованості особистості, милосердя); і) сексуальної культури (статеве виховання); й) здоров'я (фізичний розвиток, санітарно-гігієнічне виховання).

Створення тестів за допомогою

 Google Forms


 на допомогу вчителю 


http://timso.koippo.kr.ua/hmura9/vykorystannya-testovyh-tehnolohij-na-osnovi-google-form/

І ЗНОВУ ПРО ВЕБ- КВЕСТ

Більше інформації читай ТУТ . 
Раджу переглянути сторінку








Порядок проведення та 
реєстрації інструктажів 
з безпеки життєдіяльності


Комментариев нет:

Отправить комментарий